چهار کارت گرافیک روی Precision R5500 شرکت دل

ایستگاه های کاری می باشد به طور معمول تمرکز ما ، اما زمانی که دل نشان می دهد یک سیستم دقیق جدید است که اجازه می دهد تا چهار جوانب مثبت رسانه ها به اشتراک گذاشتن سخت افزار گرافیکی خود را در یک بار، می توانید مطمئن باشید این شرکت توجه ما . اگر IT خود را به چشمه های اصلی برای R5500 دقیق با چهار کارت Quadro 2000 کارت ، هر یک از این کارت می توانند از مزایایگرافیکی را عبور از طریق در مجازی سازی خودتان هستید؟ به ارائه مدل های 3D در سرعت های بسیار بیشتر شبیه به آنچه شما می خواهم اگر کارت Quadro نشسته بودند در PC خود را . قبل از اینکه چشم از چهار بازیکن احزاب جنگ های مدرن پس از ساعت در محل کار ، موانع ذاتی از راه دور و ماشین مجازی خود را به احتمال زیاد رد کند هر جلسه بازی . ما می خواهم اضافه کنم که کارت Quadro ، پردازنده های Xeon و 2742 $ قیمت حداقل آن پیشنهاد گران را . این شبیه سازی های مهندسی پایان خواهد خیلی سریع تر ، هر چند ، به شما وقت بیشتری برای بازی به خانه .

نمایش متن PR کامل
دل معرفی نخست چند کاربر ایستگاه کاری رک 2U برای مجازی 3D حجم کار

دل امروز اعلام کرد که در حال گسترش است راه حل های مجازی سازی مشتریان خود را با معرفی اولین مجازی ایستگاه های کاری سخت بازپرسی کردن از 2U را قادر می سازد تا چهار کاربران حرفه ای گرافیک همزمان به کار از یک ایستگاه کاری تک از تقریبا در هر نقطه. ایستگاه کاری سخت بازپرسی کردن از دقت دل R5500 اولین چهار GPU ( واحد پردازش گرافیکی ) پیکربندی که باید توسط خودتان هستید؟ با GPU تایید شده است عبور از خودتان هستید؟ XenServer ® 6 با استفاده از Citrix XenDesktop ® HDX ™ 3D Pro و به ارمغان می آورد امنیت بیشتر ، IT منابع بهینه سازی و پایان انعطاف پذیری کاربر به حجم کار با کارایی بالا. این مدل استفاده جدید برای مشتریان در حال اجرا نشدن حجم کار در 3D در مهندسی، پزشکی، رسانه ها و سرگرمی ، علمی، توسعه نرم افزار و بخش های اقتصادی و مالی در بازار به دنبال حمایت از کاربران اضافی بر روی یک ایستگاه کاری تنها طراحی شده است.

مزایای اضافی از یک ایستگاه کاری قفسه مجازی شامل توانایی برای تمرکز ، امن و مدیریت داده ها، اهرم استخر استعداد در سراسر جهان ، منابع سهم برای کاربردهای حساس بهبود هزینه ها و اجرا عملکرد است که نیاز به سیستم میزبان و اطلاعات را به در مجاورت نزدیک باشد. کاربران می توانند به قدرتمند ، قابل اعتماد و کنترل دقت دل R5500 از طریق دل و دستگاه های غیر کامپیوتری دل از جمله تین کلاینت ، لپ تاپ ها، کامپیوترهای رومیزی و یا دیگر دستگاه های تلفن همراه که دارای لود سازی Citrix گیرنده ™ ارتباط برقرار کنند.

"دقت دل R5500 ارائه می دهد که از بالاترین میزان کاربر در دسترس است بر روی پلت فرم گواهی XenServer برای XenDesktop HDX 3D نرم افزار ، با چهار کاربران همزمان در میزبان ، گفت:" درک Thorslund ، مدیر مدیریت محصول، تکنولوژی HDX در خودتان هستید . " این باعث می شود آن را به یک گزینه بسیار جذاب را برای مشتریان به دنبال ارائه پایان بالا گرافیک حرفه ای 3D در حالی که در مرکز داده ها حفظ مالکیت معنوی خود را امن است. "

از Citrix XenServer با HDX 3D نرم افزار را قادر می سازد محیط زیست ایستگاه کاری مجازی با یک کارت گرافیک گسسته اختصاصی هر کاربر و یا ماشین مجازی. کارت گرافیک اختصاصی را فراهم می کند که کاربر با دسترسی کامل به کارت گرافیکی در یک محیط مجازی . کاربران می توانند خود را به دقت دل R5500 با چهار تا NVIDIA کارت Quadro ® 2000 کارت گرافیک اواسط محدوده با دیگر بالا پایان NVIDIA کارت Quadro کارت گرافیک به زودی در دسترس پیکربندی ، . 2U ایستگاه کاری سخت بازپرسی کردن از دل ارائه می دهد صنعت اسلات اتوبوس استاندارد با گزینه های از تا پنج تمام قد و PCIe تمام طول شکاف ، و گرافیک استاندارد صنعتی و کارت های محاسبه GPU از جمله ، جدید ترین NVIDIA کارت Quadro و NVIDIA تسلا ® راه حل .

" این قفسه جدید پیکربندی ایستگاه های کاری از دل فراهم می کند طراحان و مهندسان با گزینه عملکرد دسکتاپ مجازی منحصر به فرد ، گفت:" جف براون، مدیر کلی، راه حل گروه های حرفه ای، NVIDIA . " R5500 دل طراحی شده توسط NVIDIA کارت Quadro GPU ها می دهد این کاربرانفرصتی برای تجربه قدرت کامل از بالا پایان اپنجیال ، X مستقیم و برنامه های کاربردی CUDA در کوچک فرم فاکتور ، محیط دسکتاپ مجازی . "

علاوه بر بالا پایان پشتیبانی از گرافیک،R5500 مقیاس پذیری کامل و عملکرد قدرتمند از بالا پایان ایستگاه های کاری برج دل در فاکتور فرم 2U فراهم می کند . این هدف طراحی شده برای حرفه ای ها که محاسبه و گرافیک حجم کار فشرده اجرا کنید و نیاز به عملکرد فوق العاده با قابلیت کنترل از راه دور است . این ارائه می دهد عملکرد بالا پردازنده های Xeon اینتل با ظرفیت حافظه تا 192GB ¹ و اسلات GPU دو وسیعی است که مقیاس تا 450 وات ، تا شش 2.5 اینچی هاردهای SAS یا پنج SATA هاردهای .

" ما در حال کار نزدیک با Citrix و NVIDIA به فعال کردن مدل های استفاده جدید برای رسیدگی به نیازهای مشتریان ایستگاه های کاری ما ، گفت:" Efrain Rovira ، مدیر اجرایی ایستگاه های کاری دقت دل . " این صنعت برای اولین بار چهار GPU صدور گواهینامه XenServer ارائه می شود افزایش بهره وری و انعطاف پذیری را به مشتریان خود ، و آن را به لیستی از نوآوری های ما به صنعت ایستگاه های کاریمعرفی کرده ایم اضافه می کند . "

دسترسی

از Citrix XenServer با GPU عبور از طریق در دسترس است در سراسر جهان از طریق Citrix و دل S & P. قیمت شروع برای دقت دل R5500 $ 2،742 USD است .

مشاهده دل در NVIDIA کنفرانس فناوری GPU در غرفه # 17 و # 18 این هفته به دیدن ایستگاه کاری دقت دل R5500 و کسب اطلاعات بیشتر در مورد جدید از Citrix XenServer GPU عبور از طریق صدور گواهینامه .

آموزش mms موبایل ویندوز



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 22 فروردين 1393برچسب:, | 23:50 | نویسنده : مهدی |
مترجم سایت